Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Soft Release i Sverige?
- Trådstartare marwo
- Start datum
Tomas Töråsen
Aktiv medlem
Finns det någon svensk firma som säljer Soft Release-avtryck, av typen Thumbs Up eller Tom Abrahamsson? Skulle behöva en till min Fuji, fr.a. när jag använder handlskar.
Det finns massa roliga och billiga på ebay. Jag sökte med förstoringsglas o ficklampa men hittade aldrig några i Sverige. Ringde dom största till dom minsta butikerna osv.
Med tanke på hur billiga dom är så är det inte mycket att oroa sig över att beställa från utlandet.
marwo
Aktiv medlem
Det finns massa roliga och billiga på ebay. Jag sökte med förstoringsglas o ficklampa men hittade aldrig några i Sverige. Ringde dom största till dom minsta butikerna osv.
Med tanke på hur billiga dom är så är det inte mycket att oroa sig över att beställa från utlandet.
Jo, jag har också insett att det till ebay man får vända sig. Beställde ett par i koppar (kanske inte ett optimalt material, men billiga, så det är ingen katastrof om de inte är så bra) från Hong Kong tror jag. Men litet märkligt att ingen svensk importör har intresserat sig för denna lilla produkt. I synnerhet i vårt klimat när man måste ha handskar större delen av året.