Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm: sjukt fotosugen, torsdag den 5 juni

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Här snackar vi framförhållning - vem hänger med efter jobbet på torsdag och plåtar lite på stan?

17.30 vid plattan är mitt bud.

Bilagor

• imgp4212.jpg
    imgp4212.jpg
    48.8 KB · Visningar: 711
Fick ju höra på jobbet att det är halvdag som gäller på torsdag så jag hänger med :)

HooX skrev:
Fick ju höra på jobbet att det är halvdag som gäller på torsdag så jag hänger med :)
- Då finns det inga ursäkter, Jimmy! Vi syns på torsdag. Och med tanke på fredagens sovmorgon kanske det kan passa med en svalkande dricka framåt kvällningen.

Fylla minnet kan man ju göra på fler sätt än ett :D

Bilagor

• imgp11984.jpg
    imgp11984.jpg
    91.1 KB · Visningar: 540
Låter bra satsar på att vara med .kan behöva byta ut filerna på minneskortet....

Bilagor

• in flames webbjpg.jpg
    in flames webbjpg.jpg
    86 KB · Visningar: 508
- Kul - nu börjar vi bli en skara! Jimmy: förslå några tema du, så kör vi på dom om de inte är helt uppåt väggarna ;)

Martin Gunnarson skrev:
År också på!

Samma sommarlook i år Jimmy?
- Haha ... Nä, den där skjortan fick ju damerna att fundera i fel banor, så i morgon år det bli något grabbigare. Någon som har en jeansväst att låna ut ...?

Några teman som kanske kan funka.
Ganska simpla men jag är inge bra på att hitta på sånt här :)

1. Allt som har med Sommar att göra.
2. Skuggor.
3. Udda klädstilar.

Jocke919 skrev:
vart på plattan ska ni träffas? jag skulle gärna följa med men jag vet inte om jag hinner.

Ställer du dig vid stora trappan borde du kunna se dom andra.
Om inte så ring jido, hans nummer finns lite längre upp..
Blir du lite sen så kan det tänkas att vi väntar in dig om du bara hör av dig och säger hur sen du blir. Annars är det bara att ringa när du väl é framme så kan vi säga vart vi befinner oss.

Å hej, å hå - tack för dagens övning allihop!

Det blev ju riktigt lyckat att tråla runt i Kungsan. Som trådstartare antar jag att första bilder måste komma från mig. Härmed ger jag ...

... Lillbrorsan:

Bilagor

• imgp12583.jpg
    imgp12583.jpg
    44.7 KB · Visningar: 199
ANNONS
Götaplatsens Foto