Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthml: 16:e

Produkter
(logga in för att koppla)

nvrmnd

Aktiv medlem
Tjo!

Min kusin är i stan på besök och är lite sugen på att fotografera. Jag tänkte glida med honom efter jobbet, jag slutar 18. Om någon vill hänga med är ni fullt välkomna. Utgångspunkten vet jag inte vid skrivande stund, misstänker att det är någonstans i stan... (no shit? XD)

svara här eller dra iväg ett sms: 0733 280 147. Försöker kolla tråden sporadiskt under dagen!

/Andreas

Thulin skrev:
Sugen, så det är inte omöjligt....

//Thulin

Ok!

CyrusTheVirus skrev:
Tjena Andreas..jag kan inte idag men hoppas kussen är kvar tills i morgon ;)

Nej, han är bara här idag, men det blir säkert en runda i morgon ändå om intresse finns... :)
Jimmy har ju sin son nu så han kommer inte vara ute att fotografera något mer på resten av denna månaden har han sagt. Men det finns ju andra också! :)

Kusinen meddelade precis att han inte kommer hinn fotografera, tydligen är det insläpp för konserten han ska på redan klockan 17. Jag kommer dock promenera hem från jobbet om vädret håller i sig.

ANNONS
Götaplatsens Foto