Annons

Studenter i Lund som gillar att fota

Produkter
(logga in för att koppla)

Marcus86

Medlem
Ser ofta personer som går runt med kamera och fotar i Lund och tänkte att det hade varit kul att hitta andra som delar intresset för att fotografera. Jag har själv kollat runt och har inte hittat någon fotoklubb eller liknande, vilket jag tycker borde finnas. Min tanke är att det hade varit kul med kanske en facebook-grupp eller liknande där medlemmar kan skriva; jag ska ut och fota den dagen någon som vill följa med. Framförallt lite spontana fotoutflykter där man får dela sina kunskaper hade varit kul och komma ifrån pluggandet ett tag. Ju fler desto roligare. Jag tänker framförallt åldersgruppen studenter mellan 20-30 både tjejer och killar. Jag har själv fotograferat i 8 år, men har inte blivit så mycket senaste tiden då det blivit lite tråkigt att alltid fotografera själv.
 

T.Onnemar

Medlem
Jag är definitivt intresserad även om jag bor i Malmö(men det är ju inte direkt någon resa att tala om). Vore kul att ha någon med sig när man tar ut kameran en sväng!
 

J.D

Aktiv medlem
Det låter som en skoj idé! Särskilt facebook-gruppen. Har själv varit i de tankarna.
 

Marcus86

Medlem
Vi kan ju kanske ta en fotorunda i sommar och se om vi kan utveckla idén. Har min sista tenta på tisdag sen har jag hela sommaren ledigt. Har letat om det finns något liknande i Lund sen innan men jag har inte hittat något. Om någon vet så säg till. Men hade varit kul om vi kunde samla ihop ett gäng fotointresserade, att fota tillsammans och utbyta idéer.
 

T.Onnemar

Medlem
En fotorunda är jag lätt på, likaså facebook-grupp. Jag har rätt mycket fritid nu i sommar så jag är gärna med!
 

J.D

Aktiv medlem
En fotorunda hade varit trevligt! Någon gång i nästa vecka kanske? Så kan vi snacka mer då.
 

Marcus86

Medlem
En fotorunda låter som en bra idé, jag har också mycket tid över, kan nästan när som helst närmaste veckorna utom denna helgen....
 

T.Onnemar

Medlem
Tycker en fotorunda inom kort låter som en utmärkt idé! Jag kan väl mer eller mindre närsom kommande tiden så mig kan du definitivt räkna in på en kommande runda.
 

J.D

Aktiv medlem
Vad sägs om tisdag eftermiddag/kväll? Ses vid sex och kanske avsluta med en öl på någon pub?

Mitt nummer: 0730972781.
 

ducedo

Aktiv medlem
Kul initiativ. Har själv övervägt att dra igång något sedan jag flyttade in till Lund men likt mycket annat så blir det aldrig av. Det smidigaste är troligtvis om du drar igång en Facebook-grupp så att det blir lättare att hålla kontakten och få meddelande när något är på gång.
 
ANNONS