Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sv Manual 1D Mk II

Produkter
(logga in för att koppla)

Jeppe

Aktiv medlem
Skulle bara höra med er 1D mk II-ägare om manualen även levereras med i PDF-format?

Om i så fall, kan någon maila mig den.

Annars får jag ringa Canon på måndag och beställa en.

[email protected]

Tack på förhand.

Okej.. Tack. trodde Canon lagt med den i PDF.. hade ju varit bra att ha.. Det blir till att ringa Canon på måndag.

Tack Roine, den har jag. Antar att det inte finns någon, vilket är ganska knepigt.. Det måste ju finnas material vid tryckningen av boken.

Jaja.. Canon tar väl en 200:- för en tryckt manual.

Bara av ren nyfikenhet; varför vill du ha manualen som pdf? Jag tycker det är lite knöligt.

Jag har sökt manualen till 20D i PDF-format på Svenska, men Canon erbjuder endast en Engelsk version som går att ladda ner.
Det skall bli intresant att se hur du "Jeppe" lyckas vid ditt samtal med Canon.Finns manualen till 1 D Mk II bör den ju också finnas till 20D.
Hoppas att du redovisar hur du lyckas med detta i forum.

Vill man köpa manualen i pappersformat får man vända sig till butik och då kostar den enligt uppgift 650:-kr.

Jesper Ekvall skrev:

Annars får jag ringa Canon på måndag och beställa en.

Det vore intressant att höra hur det gick?

ANNONS
Götaplatsens Foto