Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Svarta kort
- Trådstartare Katten 59
- Start datum
fredrikb81
Aktiv medlem
Omöjligt att säga, så det blir en gissningslek.
Min gissning är att du har kommit åt lägesväljaren och hamnat i manuellt läge med en alldeles för kort slutartid. Vilket läge brukar du fota i?
Min gissning är att du har kommit åt lägesväljaren och hamnat i manuellt läge med en alldeles för kort slutartid. Vilket läge brukar du fota i?
Katten 59
Medlem
Omöjligt att säga, så det blir en gissningslek.
Det kvittar vilket läge jag har så blir kortet jag tar svart när jag tittar på skärmen efteråt..blir väldig frusterat av det här,har du någon ideeee
perstromgren
Aktiv medlem
Får du något om du trycker på "MENU"?
Vad händer om du trycker playknappen (ovanför "MENU")?
Per.
Per.
skogsbaronen
Aktiv medlem
Och du är säker på att skärmen är PÅ?
Inte för att vara dryg, men ibland kan ju hjärnan vara litet slö =)
pdahlen
Aktiv medlem
Blir de seanste korten enbart svarta på visningsskärmen eller blir de svarta även när du för ut dem till datorn? De kort som du tog tidigare och som du säger är bra, kan du se dessa på visningsskärmen nu?
Mina fråger är för att förstå om det är bilderna som är svarta eller om det är något med visningen
Mina fråger är för att förstå om det är bilderna som är svarta eller om det är något med visningen
perstromgren
Aktiv medlem
På en D90 går det inte att helt stänga av skärmen, däremot kan man slå av visningen av bild direkt efter exponeringen.
Men vi måste nog vänta med fler spekulationer tills vår frågare kommer tillbaka och berättar mer.
Per.
perstromgren
Aktiv medlem
Nå, Katten, hur har det gått?
Per.
Per.
Katten 59
Medlem
Får du något om du trycker på "MENU"?
Per.[/QUOT När jag trycker på "MENU" kommer hela anpassningsmenyn fram.När jag trycker på playknappen visas alla bilderna som jag tog före strulet började.
Katten 59
Medlem
Jepp skärmen är på
microo
Aktiv medlem
Tack allihopa för tips och råd...i dag när jag skulle testa ett tips på kameran så vipps så fungerade den.....skall man kalla det självläkning?Jag återkommer säkert till forumet igen......Ha en bra dag!
Lisa
Min D300 fick ibland lite konstiga fel, som krävde att jag tog ut batteriet och laddade det, när batteriet var laddad och friskt funkade allt...
Katten 59
Medlem
Min D300 fick ibland lite konstiga fel, som krävde att jag tog ut batteriet och laddade det, när batteriet var laddad och friskt funkade allt...
Tack för tipset det skall jag lägga på minnet