Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Bosse på väg mot Södertälje..

benson skrev:
Bosse vart aldeles nyss upplockad på Malmskillnadsgatan i Stockholm. Enligt uppgift gick färden mot Södertälje.

Japp, det är helt rätt! Jag kan intyga att han inte hade något fuffens för sig på den beryktade gatan. Vi tog en tur direkt ner till Kringelstan.

Just nu "häckar" Bosse i soffan tillsammans Zorro. En nyfunnen kompis. Bosse skickar en hälsning och tackar Kenneth för frisk luft i skärgården.

Inom en snar framtid, så kommer Bozze att resa vidare.

På uppdrag av Bosse.
Hälsningar
Sten
 
Lugnt läge

Hej!

Skickar en bild på mig och en schysst polare. Han kan verkligen det här med att vila och lata sig..

Men i morgon kommer det enligt ryktet att hända grejor.

Ha det så gott
Hälsningar
Bosse
 

Bilagor

  • bosse_zorro_dscn1172_fs.jpg
    bosse_zorro_dscn1172_fs.jpg
    57.8 KB · Visningar: 391
Bosse har nu dimpit ner i min brevlåda för lite kaosartat julfirande.
Han behöver verkligen ett litet bad den gode herrn så jag fixar det innan han åker vidare till nästa i mellandagarna. :)
 
ok nu e jag less vad i helvete hände med bosse som var i kina stannade han där eller
SKÄRPNING är det abra små barn med här eller
 
Bosse hälsar så gott till alla. Han ska in i "badet" idag och sen ska jag försöka hinna fota honom innan det är dags för vidare färd. Jag vet att det sjunger på sista versen om jag ska få iväg honom i tid och jag SKA få det. Men det har varit lite ont om tid med jul och allt och så lyckades jag givetvis bli sjuk så jag har varit ganska under isen och mest sovit i 2 dagar nu.
 
edion skrev:
ok nu e jag less vad i helvete hände med bosse som var i kina stannade han där eller
SKÄRPNING är det abra små barn med här eller

Jag vet inte om jag skall kommentera ditt inlägg.
Men jag tror att Du skall tänka över ditt språkbruk. För den här typen av inlägg vill jag inte ta del av.

Ha ett Gott Nytt År

\Sten
 
verkar ju tyvärr krävas den typen av inlägg för att nått ska hända i tråden
jag ahr väntat på bosse i över ett år vbilket känns lite väl illa. då e jag ändå inte sist på listan och en bosse skulle skickas bakifrån. om du ahr hängt med i turerna kring denan resa så förstår du min upprördhet
 
Jag kan förstå din upprördhet. Men jag kan inte acceptera på det sätt som Du framför det. För Du menar ju alla oss i den här tråden.

\\Sten
 
om du läser hur jag skriver då har jag abra glömt ett fråge tecken och det är alltså en fråga dvs riktat till den som vill ta åt sig
 
Jag kan iaf meddela att "min" Bosse har åkt iväg och BÖR vara framme hos näste man på listan vilken dag som helst. Postade honom 2 januari men fick mail igår från hans nästa värd som frågade var han tagit vägen. Blev lite orolig men hoppas han kommer fram snart.

Posten är rätt sega av sig. Postade ett vykort 18 dec när jag var i sthlm. Det skulle till malmö... i torsdags fick mottagaren sitt vykort. Tog alltså nästan 3 veckor!

Hoppas de är liiite snabbare med Bosse iaf. :)
Jag ska snart lägga upp min bild i poolen, ska bara ta ner lite av mina andra bilder så jag får lov att lägga upp en ny. :D
 
Bosse kom fram idag! Posten slår nya rekord i seghet. Bosse är fotograferad, bilden inne i poolen och han reser vidare imorgon.
 
Den Bosse som jag har i min ägo är tyvärr inte märkt med någon typbeteckning ;)

Har fortfarande inte fått någon adress dit Bosse ska härnäst, väntar otåligt...
 
vem är det som ska ha din bosse
anledningen till att jag frågar är att jag väntar på den bosse som tog en semester i kina
 
edion skrev:
vem är det som ska ha din bosse
anledningen till att jag frågar är att jag väntar på den bosse som tog en semester i kina

Jag är rädd att den Bosse tog en tur till USA också, det verkade som att Kina-resenären inte hade fattat den enkla grejen att Bosse skulle åka runt i Sverige bland en massa entusiaster som otåligt väntade på sin tur sedan över ett år tillbaka...
 
ANNONS