Annons

Tävlingen på www.raid-gauloises.com

Produkter
(logga in för att koppla)

markus

Aktiv medlem
Hejsan!

Tänkte bara skriva och berätta att finalisterna är utsedda i fototävlingen på www.raid-gauloises.com som det gjordes reklam för här för någon vecka sedan. Jag fick precis ett mail om att min bild är med i finalen så om ni har tid och lust kan ni hoppa dit och rösta.

Dock ej nödvändigtvis på mig!!!!

hälsar
markus
 
ANNONS
Götaplatsens Foto