Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tamron AF 18-250mm f/3.5-6.3 Di-II LD + D80???

Produkter
(logga in för att koppla)

clabbee

Ny medlem
Hej allesammans,

min bättre halva är i Usa och naturligtvis skall hon få äran att ta med sig några linser hem. Någon här som har testat kombinationen D 80 + Tamron AF 18-250mm f/3.5-6.3 Di-II LD ??? Funkar den kombinationen eller är jag helt ute och cyklar?

Med vänlig hälsning,
Clas

Personligen hade jag nog undvikit ett så stort omfång men om du vill ha en superzoom så tycker jag att Nikons 18-200 känns som ett vettigare alternativ. Då får du dessutom bildstabilisering vilket saknas på Tamron

Personligen hade jag nog undvikit ett så stort omfång men om du vill ha en superzoom så tycker jag att Nikons 18-200 känns som ett vettigare alternativ. Då får du dessutom bildstabilisering vilket saknas på Tamron

Yes,står lite mellan dom två..

Tamronen har 18-250 har ju fått väldigt fina recensioner.. Svårt val, verkar få väldigt mkt för pengarna... Ingen här som har detta objektiv???

ANNONS
Götaplatsens Foto