Millton
Medlem
Handla precis en Tamron SP AF90 F/2.8 1:1 macro objektiv, montera in den och allt verkar fungera bra, tills jag råka komma åt den innersta ringen, för då balla kameran ur och fick ett meddelande Fee, (att tillägga är att jag har en Nikon D200) ,den står på 32 som standard och råka bli flyttad till 22. jag är en nybörjare så jag vet inte så himla mkt om detta, sökt på internet men inte fått några direkta svar.
en oroad tamronägare
mvh
Kim
en oroad tamronägare
mvh
Kim





