Annapahl
Aktiv medlem
Det som inte fick hända, hände idag. Kameran, en nikon d50 gick i golvet med objektivet före, Skyddslinsen gick sönder och fastande och nu fungerar inte objektivet okey. Objektivet som jag hade var det som ingick i paketpriset Nikkor 28-55. Såg att de säljer ett likadant på dustinhome för ett billigt pris. http://www.dustinhome.se/pd_5010110380.aspx
Jag är mammaledig så ekonomin är inte god men är jag dumsnål om jag köper ett liknande objektiv?
Är även sugen på en blixt och tänker mig då sb-600. Passar den en nybörjare? Har förstått att den billigare varianten sb-400 inte är att satsa på. Vill kunna ta fina porträttbilder av dottern och börjar få lite andra fotouppdrag.
Jag är mammaledig så ekonomin är inte god men är jag dumsnål om jag köper ett liknande objektiv?
Är även sugen på en blixt och tänker mig då sb-600. Passar den en nybörjare? Har förstått att den billigare varianten sb-400 inte är att satsa på. Vill kunna ta fina porträttbilder av dottern och börjar få lite andra fotouppdrag.