Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Teleconverter Kenko M-AFi 2x MC7?
- Trådstartare .Z.
- Start datum
.Z.
Aktiv medlem
gunte skrev:
får du den jättebilligt må det vara hänt
Mvh/Gunte..
500 kronor, hur är det?
Gutta
Aktiv medlem
Jag har en Kenko Mx-AF 2x TELEPLUS MC7 till salu för 400:- om det kan vara något. Optiskt har jag ingen aning trots att jag alltså äger en själv. Detta beror dels på att den är använd endast ett par ggr men framförallt på att när den faktiskt blev använd, var det med ett väldigt dåligt optik i vilket fall. (har lärt mig av mina misstag och använder bättre optik idag men bytade system iom övergången från analogt till digitalt).
//Jerka
//Jerka
gunte
Aktiv medlem
.Z. skrev:
500 kronor, hur är det?
Ja har du inget annat att slösa sjukpenningen på så,hehehe...Fast du fick ju ett bättre bud också..
Man måste ju se till vad man har för alternativ också..en långglugg kostar ju multum och en 2x är ju ett lämpligt resesällskap och ett billigt "istället för" så länge...
Mvh/Gunte..
.Z.
Aktiv medlem
Om vi drar ut på denna tråd lite så kanske det kommer ännu fler bud
Tanken med konvertern är ju att få en häftig brännvidd med 70-210:an, x 1,5 på det så... Ljusbortfallet tar jag & om AF inte vill vara med så är ju sökaren på D7D så pass bra så att MF inte är några problem. 800 Asa är ju lugnt också, vi får se...
Inväntar nu en 50/1,7 som jag köpt på blocket för 500, synd bara att man är sängliggandes...
//Larsa
Tanken med konvertern är ju att få en häftig brännvidd med 70-210:an, x 1,5 på det så... Ljusbortfallet tar jag & om AF inte vill vara med så är ju sökaren på D7D så pass bra så att MF inte är några problem. 800 Asa är ju lugnt också, vi får se...
Inväntar nu en 50/1,7 som jag köpt på blocket för 500, synd bara att man är sängliggandes...
//Larsa