Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

test på spegellösa systemkameror

Produkter
(logga in för att koppla)
Ursäkta, men nu får du väl ändå sluta spamma forumet? Du kunde ju stället nästan alla frågor och även lagt denna tråd under samma.

Ursäkta, men nu får du väl ändå sluta spamma forumet? Du kunde ju stället nästan alla frågor och även lagt denna tråd under samma.

förstår inte vad du menar med spamma? i så fall var det inte med avsikt att den hamnar under fel tråd (vilken tråd menar du att det skulle passa bättre?). Jag hittade denna länk som jag tyckte var intressant med tanke på att jag har fått tips på 2 kameror som är med i testet. Tänkte att någon kanske skulle även vara intresserad. Det är inte i syfte att göra reklam. Vem är du?

Du har start 4 olika trådar, men alla dessa hade kunde legat under en enda tråd. Man ställer inte en fråga i ett foruminlägg, och sen en likadan i ett nytt foruminlägg, och så ännu en likadan fråga i ett tredje foruminlägg, då ställer man istället alla frågorna i 1 foruminlägg.

Men det är lugnt, spelar ingen större roll egentligen, men det blir så extremt många likadana trådar tillslut bara. Bättre att sammanställa sina olika frågor inom samma ämne i ETT foruminlägg. :)

ANNONS