Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips på svenska butiker

Produkter
(logga in för att koppla)

TiLi

Medlem
Hej alla glada!

Har suttit och försökt hitta lite svenska återförsäljare på rediga kameraprylar, går dock inte så bra. Google är inte min vän just nu. Har bara hittat en massa utländska sidor. Jag letar främst efter ett redigt trebensstativ och en 2x extendor till min canon med tamron objektiv 70-200mm.

Hittade iofs en extendor på Dustin, dock verkar sverige inte vara rätt plats att köpa stativ av någon underlig anledning.

Så om någon har lite fins tips på svenska butiker vore det toppen! =)

Jag har precis beställt en kulled Cullman Magnesit MB4.1 från http://fotoversand-afa.de/index2.php i Tyskland. Kostade mig 885SEK totalt mot 1270 SEK i Sverige. De har Cullmanstativ också till mycket låga priser. Vet att du bad om tips på svenska butiker men sparar man runt 30% från Tyskland är det kanske värt att köpa därifrån.
/Tommy

Där ser man, ja det är ju helt klart värt en titt iaf =) tänkte att frakt och sånt sköt priset i taket men dom kanske är så pass billiga ändå. Tack för tipset!

Ett Cullmann Magnesit 532C, tredelat, kolfiberkomposit kostar 3995SEK från känt svenskt nätföretag utan frakt, medan samma stativ säljs för 249 euro i Tyskland. Frakten i Sverige ca 70 SEK och från Tyskland 15 euro. Inga andra tillägg tillkommer. Blir ett bra pris nu när kronan är stark.
Lycka till,
Tommy

ANNONS
Götaplatsens Foto