sold
Medlem
Tror inte jag har ngt knapplås påslaget. Det funkar ju att byta vissa inställningar....hmmm?Det finns ju en "Knapplåsfunktion". Iallafall på de Nikonkameror jag har haft.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte jag har ngt knapplås påslaget. Det funkar ju att byta vissa inställningar....hmmm?Det finns ju en "Knapplåsfunktion". Iallafall på de Nikonkameror jag har haft.
Please refer to the user manual for more information on which settings are restored to factory default as a result of the two button reset. Settings in the Custom menu are not affected by the two button method.
To perform a full reset of the Custom menus, select the reset option in the custom menu (users of the D7000, D200, D300, D300s, D700, D2 series and D3 series may also need to perform a reset in the Shooting menu to reset all functions).
Andra stycket kanske?
J
Jag är blind...eller så var det lite sent igår. Jag hittade min inställningshistorik...men kan tyvärr inte urskilja ngt som ser tokigt ut! Jag tar med kameran till Kameradoktorn och biktar mig idag. Hoppas de han ngn genial lösning......Jo det är samma på D90, precis som du säger så måste man ändra från "Min meny" till "Inställningshistorik".
Det hela finns beskrivet i manualen på sidorna 18 samt 224. Om du inte har manualen så finns den i PDF-format på Nikons hemsida. Men för att kunna hämta den där så måste du först registrera din produkt (kameran) och välja ett användarnamn och lösenord.
// Kent
Tror inte jag har ngt knapplås påslaget. Det funkar ju att byta vissa inställningar....hmmm?