Annons

Träff i Stockholm 25:e eller 26:e

Produkter
(logga in för att koppla)
Hade varit kul

Verkligen bra initiativ. Hade varit kul att komma med, men är tyvärr på tjänsteresa hela helgen, men det går flera "tåg", hoppas jag.



Roland
 
Estethia!

Jag har sett folk ha med sig småbarn på Noodle House, så det går nog bra. Brukar inte vara så rökigt, men lite rök kan det nog finnas. Det vore jättekul om du kunde komma. Mejla mig isåfall så ringer jag och säger att det kommer en till!

Och till alla som inte kunde denna gång - jag är säker på att det blir fler träffar innom en snar framtid. Kolla med Arleklint!

Hälsar Åsa
 
Någon kanske tar med sej en kamera...

och lägger ut nån bild från träffen, så kommer de som inte kan den här gången att bli ännu mer motiverade till nästa tillfälle... ;-)
 
Jag funderar på att dra ihop er (och mig) som inte kan nu till kommande fredag-lördag på samma ställe. ok? Men ta det i ny tråd så vi inte stör detta.
 
rökare

nästa träff med rökare
skulle jag vilja anmäla mig till
jag vet ställen med runda bord för tio
ingen långbordsentusiast....
peppar t.ex mvh go
 
Är de nio platserna öronmärkta? Eller kan man bara liksom glida in och knö in sig om det visar sig att man får möjlighet?

Är det bara jag som tycker att det skulle vara skönt att slippa fotografering?
 
Jag kan bara tala för mig själv men lovar att lämna kameran hemma. Hur andra gör får vara upp till dom. Säkert går det bra att glida in och fixa en extra stol om du inte är säker så det kan bokas en plats till i förväg.

Mvh Lotta
 
Det är bara att dyka upp om man vill. Det går säkert att fixa plats.

Vi försökte fota lite förra gången, men det krävs ju lite ansträngning om man vill ha några bilder som skall gå att presentera på webben. Det känns lite omotiverat att lägga ner tid på fotografering när man bara har ett par timmar att umgås. Men det är väl upp till var och en!
 
Tvärstopp

kan inte komma, jag fick oväntat ovälkommet jobb i helgen, en kraschad hårddisk har förstört min dag o natt o flera nätter... skriver från en tillfällig förbindelse och hoppas du ser det här Åsa, har inget mailkonto på den här maskinen så jag kan inte maila...

Önskar er alla en trevlig kväll, med eller utan kameror!
 
I sista minuten!

Är tvungen att vara behjälplig med felrättning av program pga tester i helgen. Kunde inte tänka mig att det skulle vara något större problem, MEN bara för att man är uppbokad så hopar sig problemen. Jag är tvungen att fixa detta innan jag lämnar för dagen. Hade verkligen sett fram emot träffen ikväll, men vet inte om/när jag kan komma. Det beror på när problemet är löst. De vill ju fortsätta att testa imorgon. Jag kommer om detta är löst inom tid då ni kan tänkas vara kvar.



Jag hoppas att det blir en träff snart igen!! Jag tyckte det var väldigt trevligt sist.



MVH//Anna
 
Tack för denna kväll!

Det var jättetrevligt att träffa alla! Tack för denna gång!

Jessica - jag försöker mejla dig men får meddelandet "Delivery to the following recipients failed." Mejla gärna mig!

Hälsningar Åsa
 
ANNONS