Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Trasig Canon Ixus V3

Produkter
(logga in för att koppla)

Daniel Mott

Aktiv medlem
Hej!

Jag är medveten om att det är en gammal amatörkamera men min farmor köpte just en sådan för ett antal år sedan och sedan har den använts väldigt lite. Nu laddade vi den och testade men den visar/tar bara svarta bilder. Jag läste lite om sensorproblem på denna modell och att Canon reparerade gratis om det var det det handlade om (den har fungerat fint förut). Är det nån idé att höra av sig till Canon och hur i så fall? Eller är det bara att sälja som skrot och köpa nytt? Vore ju synd på en i övrigt fungerande kamera. Tack på förhand för tips och idéer. :)

Prova canon.se och sök efter kontaktinfo. Sedan kan du ju alltid köpa en modernare Ixus begagnad. Ixus 400, t.ex., kan inte kosta många hundralappar idag. Detsamma gäller Ixus 30-60.

ANNONS
Götaplatsens Foto