Annons

Trasigt sd-kort

Produkter
(logga in för att koppla)

lillagge

Ny medlem
Hej
Jag var på semester i Grekland med min relativt nyinköpta Canon 710 IS. Efter tredje dagen med en hel del bilder på 1gb kortet som följde med. säger kameran "fel i minneskort" Är det någon som vet vad detta är för fel och om jag kan få ur bilderna som finns på kortet?

Jag har provat med olika kortläsare, kopplat upp kameran mot datorn och jag provade även i Grekland i fotoaffär utan resultat
Jag har även laddat ner program från nätet(Kommer inte ihåg vad det hette då jag inte sitter vid min dator och skriver...) Det programmet fick kontakt med kortet och gå igenom det men lyckades inte att ta fram bilderna.

Tack på förhand
Mattias
 
ANNONS
Götaplatsens Foto