Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Uppladdad bild syns inte???

Produkter
(logga in för att koppla)

Graal

Avslutat medlemskap
Lade nyss en bild i kritikpoolen. Tog sedan bort den då jag ska lägga den i konstpoolen istället. Bilden är uppladdad i mitt album OSORTERAT och är den sista, Skuggan (fritt efter Kafka) - Prag 2005. När jag klickar på bilden kommer det upp ett meddelande att bilden inte finns i denna pool. Bilden kan alltså inte ses. Vad har hänt här? Mycket mystiskt. Den finns ju uppladdad i albumet men kan inte ses annat än som thumb?

Jag håller på att trixa lite med systemet, det där fixar sig snart.

Jag stoppar in kod för att förhindra att man tar bort en bild ur en pool, för att sedan lägga in den i samma igen - vi har märkt att några börjat missbruka detta för att "bumpa" sin bild så den kommer in som nyinlagd igen...

Testa nu igen.

OK nu. Jag råkade nog klicka in den i samma pool igen istället för konstpoolen och då blev det som du skrev.

ANNONS
Götaplatsens Foto