Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utrustning till Nikon D300s

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej
Har haft en Nikon300s en bra tid nu. Blir allt mer imponerad av filmningsmöjligheterna. Förmodlgen för att jag ser allt större möjligheter. Detta innebär också att kraven på mig själv ökar och därmed även intresset att lösa vissa filmsekvenser.

Min fråga är - finns det att köpa "hjälputrustning" som underlättar filmning.
Tex ett hjälpmedel som underlättar manuel fokusering (typexempel är att fokusera samtidigt som man rör sig - är ju man så jag har svårt att göra 2 saker korrekt samtidigt.. :) ).
Även andra hjälpmedel som jag säkert kommer att behöva ju längre jag kommer.

Mvh Michael

Hej
Har haft en Nikon300s en bra tid nu. Blir allt mer imponerad av filmningsmöjligheterna. Förmodlgen för att jag ser allt större möjligheter. Detta innebär också att kraven på mig själv ökar och därmed även intresset att lösa vissa filmsekvenser.

Min fråga är - finns det att köpa "hjälputrustning" som underlättar filmning.
Tex ett hjälpmedel som underlättar manuel fokusering (typexempel är att fokusera samtidigt som man rör sig - är ju man så jag har svårt att göra 2 saker korrekt samtidigt.. :) ).
Även andra hjälpmedel som jag säkert kommer att behöva ju längre jag kommer.

Mvh Michael

Det finns massor med prylar men det är dyrt. Kolla tex med Scandinavian Photo.

http://www.scandinavianphoto.se/Default.aspx

ANNONS
Götaplatsens Foto