Annons

Välkommen hit!

Produkter
(logga in för att koppla)

Sebee

Aktiv medlem
Hallå och välkommen till diskussionsdelen för Bilfoto! Denna delen är nystartad och jag hoppas vi kan få igång snacket orentligt här. Jag kommer börja med att starta diverse trådar om specifika områden och tillbehör för bilfoto, detta gör jag för att slippa alla strötrådar som lätt bildas annars. Har ni idéer eller vill ha nya "officiella" trådar går det bra att kontakta mig eller göra tråden direkt om ni känner att många kommer att ha användning för den. Självklart är forumdelen till för strötrådar oxå!

NI bestämmer vad som är relevant eller inte, jag ska själv gå igenom samtliga regler för fotosidan så jag håller mig uppdaterad och jag ber er samtliga att göra det oxå. Samma regler gäller här som för resten av fotosidan.se!

Ha ett gott nytt bilår och bomba forumdelen med frågor nu! =)

/Administratör
 
Senast ändrad:

Goodfellah

Avslutat medlemskap
Grymt kul att det kom en bildel här på fotosidan.se
Jag drev en gång ett forum kallat Top-Notch.se. Det fanns ganska stort intresse för sidan, dock så hade iaf inte jag tid att driva den pga fotograferingen. Dessutom hade mina kompanjoner jag drev sidan med ungefär lika mkt tid så med brist från ledningen så dog väl sidan ut till slut.

Jag är glad att kunna vara med i nått, som jag inte själv behöver driva och kunna ge och få tips och kritik. Blir intressant finns mkt bra bilfotografer i Sverige.
 

Sebee

Aktiv medlem
Jo, jag var med där i sista rycket om att försöka få igång topnotch.se igen, men det gick inte så bra.. Sen föreslog jag att starta en ny pool här på fotosidan, David (ägaren) tyckte det lät som en bra idé så vi slog igång en ny grupp. Hittills har det verkat gå bra och dom flesta som blivit medlemar har varit positiva vad jag vet!

Visst hade det varit kul med en egen hemsida för oss bilfotografer, men någon ska ju ha hand om det oxå.. Blir nog bäst såhär! :)

/ Sebastian
 

Edge

Aktiv medlem
Bra initiativ, men jag kan inte bli medlem pga. att jag redan fyllt mitt antal grupper, (5st).
Men åsikter har man ju alltid ändå. ;)
 

Sebee

Aktiv medlem
Bra initiativ, men jag kan inte bli medlem pga. att jag redan fyllt mitt antal grupper, (5st).
Men åsikter har man ju alltid ändå. ;)
Ja du får väl helt enkelt ta o hoppa ur en grupp för o komma in i värmen! ;) Nejdå, forumet finns ju alltid tillgängligt för alla, du kan ju även kolla på andras bilder o läsa deras komentarer.. :)

nitr2ox: Haha, jofan den satt fint! Färgen gjorde sig jävla fint med din inredning.. :)
 

Edge

Aktiv medlem
Ja du får väl helt enkelt ta o hoppa ur en grupp för o komma in i värmen! ;) Nejdå, forumet finns ju alltid tillgängligt för alla, du kan ju även kolla på andras bilder o läsa deras komentarer.. :)

nitr2ox: Haha, jofan den satt fint! Färgen gjorde sig jävla fint med din inredning.. :)
Hehe jovisst, men jag vill samla på mig alla grupper ju! :p :p
 

Sebee

Aktiv medlem
Jadu, de e inte lätt o välja! :p

Jag vill tacka alla för eran hjälp på forumet, det har tagit fart rejält här redan första kvällen då vi fått 3 sidor i riggtråden! Jag skulle vilja se mer bilder och framförallt fler komentarer i bilddelen, hoppas på mer under morgondagen..

Jag är även säker på att vi slår 100 medlemsgränsen imorron då vi fått 15 medlemar nu på under 2 dagar! =)

Grymt! Fortsätt såhär..
/ Sebastian
 

Edge

Aktiv medlem
Jadu, de e inte lätt o välja! :p

Jag vill tacka alla för eran hjälp på forumet, det har tagit fart rejält här redan första kvällen då vi fått 3 sidor i riggtråden! Jag skulle vilja se mer bilder och framförallt fler komentarer i bilddelen, hoppas på mer under morgondagen..

Jag är även säker på att vi slår 100 medlemsgränsen imorron då vi fått 15 medlemar nu på under 2 dagar! =)

Grymt! Fortsätt såhär..
/ Sebastian
Får la hoppa ur en annan grupp och hoppa in i denna annars.
Får ransaka migsjälv och se vad jag har mest nytta av att vara med i. :p
 
ANNONS