Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Väska för kamera + laptop
- Trådstartare poller
- Start datum
haglundphotography
Medlem
"LowePro CompuTrekker plus AW", säljes för ca 1500 kr.
/Fredde
/Fredde
Albwah
Aktiv medlem
Om du inte vill lägga så pass som 1500 finns ju Lowepro ComuTrekker AW, jag vet faktis inte vad plus varianten innebär, mer än att den kosatar en hel del till. I alla fall så går en Lowepro ComuTrekker AW lös på ca. 800. Du kan kolla på www.cambags.com, en bra sida med recensioner på diverse kameraväskor, även bilder när väskorna är packade med prylar.
haglundphotography
Medlem
Skillnaden är att "plus" är 3 cm bredare och 10 cm högre än den vanliga.
/F
/F
Albwah
Aktiv medlem
haglundphotography skrev:
Skillnaden är att "plus" är 3 cm bredare och 10 cm högre än den vanliga.
/F
aahh, då vet man det
Zotamedu
Aktiv medlem
Om man ser dom brevid varandra så är det rätt stor skillnad.Albwah skrev:
aahh, då vet man detjag tycker att det är lite konsigt att det skiljer nästan det dubbla för bara en lite större väska.
Albwah
Aktiv medlem
Zotamedu skrev:
Om man ser dom brevid varandra så är det rätt stor skillnad.
Okej ska ta och kolla på det, själv är på G att köpa en CompuTrekker, tror den räcker i storlek för mig (icke "plus" modellen då). Det verkar vara som en bra väska!
Zotamedu
Aktiv medlem
Det är en bra ryggsäck. Jag hade själv köpt den om min dator hade varit 14" istället för 15.4". Den fick nästan plats. Vill minnas att plus versionen rymmer en 17" laptop men den var för stor för mig så fick nöja mig med en väska utan plats för datorn.Albwah skrev:
okej ska ta och kolla på det, själv är på G att köpa en CompuTrekker, tror den räcker i storlek för mig (icke "plus" modellen).
Albwah
Aktiv medlem
Zotamedu skrev:
Det är en bra ryggsäck. Jag hade själv köpt den om min dator hade varit 14" istället för 15.4". Den fick nästan plats. Vill minnas att plus versionen rymmer en 17" laptop men den var för stor för mig så fick nöja mig med en väska utan plats för datorn.
Själv har jag en 15.4" laptop, hoppas den går ner då, när jag mätte så såg det ut att stämma i alla fall. Annars är det inte hela världen om inte min nuvarande dator går ner, förmodligen blir det en mac book snart, som är mindre
Zotamedu
Aktiv medlem
15.4" går INTE ner i en Computrekker. Du måste ha plus modellen som rymmer en 17" dator.Albwah skrev:
Själv har jag en 15.4" laptop, hoppas den går ner då, när jag mätte så såg det ut att stämma i alla fall. Annars är det inte hela världen om inte min nuvarande dator går ner, förmodligen blir det en mac book snart, som är mindre![]()
Bladegunnar
Aktiv medlem
Zotamedu skrev:
15.4" går INTE ner i en Computrekker. Du måste ha plus modellen som rymmer en 17" dator.
Jo endel 15,4 går i och en del inte, min HP jag hade innan gick ej i men min nuvarande Dell gör det