Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad har ni nu hittat på?

Produkter
(logga in för att koppla)

Enicar

Aktiv medlem
Har ni gjort nån "uppgradering" av FS?
Jag får inte längre någon info om att jag har t ex nya kommentar ( fast jag har det) till min blogg. Brukade stå en siffra inom parentes efter Min sida.
Dessutom står det " (ingen)" som senaste besök på min sida!? Någon måste väl ha varit där senast, eller?
Har alla besök raderats?
Namn på de som tittat på bilder finns kvar.

Pa

Nja, har lagt till "Senaste bilder i grupp" i högerkolumnen på Min Sida och gett den samma design som på förstasidan, men inte ändrat på några uträkningar - vad jag vet.

"Min Sida (XX)" - räknaren funkar vad jag vet, jag har sett den räkna upp för mig själv idag iallafall. Men tänk på att den nollas och börjar om när man besöker Min Sida.

"Senaste som tittat på profil" är lite dum, vi loggar även visningar för oinloggade som tittar och har det då varit många sådana på senare tid tränger det undan visningsloggar för inloggade besökare ur listan (vi sparar bara en viss mängd loggade visningar per foto/medlem). Borde ändra det där så den bara loggar visningar för inloggade

Provade att stänga av den i dag,men det fungerar ändå inte om den är påslagen.

/ Gun

Då får du ge mig ett exempel, vems gästbok försöker du skriva i? Testa med min tex.

Testade med din och det fungerar inte.
Har inte varit så aktiv här på ett tag så jag vet inte hur länge
det varit så här?

/ Gun

Jag loggade in som dig nu och skrev i min egen gästbok, det funkade fint.

Kan du förklara vad det är som inte går, felmeddelande eller andra symptom? Det kanske är något webbläsarrelaterat fel då, vad kör du?

Nu fungerar det,ni hade flyttat på "skriv i gästboken"
Jag letade där den fanns förut.

/ Gun

ANNONS
Götaplatsens Foto