Zoso
Aktiv medlem
Jordi skrev:
Åååh om man ändå vore kvinna...
Trans drömmar, eller ?
Själv är jag stolt över att vara man, men det får man väl inte säga högt idag.
/kent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jordi skrev:
Åååh om man ändå vore kvinna...
marooned skrev:
Förstår inte detta tjat om batterigrepp. Ett sådant hjälper knappast när man ska ta liggande bilder med ett stort tele. Hur ska man i så fall hålla kameran?
Att däremot bygga upp greppet på 350/400D med ett extra lager tjockt gummi är både billigare och mer användbart än ett ostadigt och fult extragrepp.
Eller är det så enkelt att folk med 350/400D är egentligen små 1D/proffs wannabes?
Gottsunda skrev:
Nu har jag löst ut paketet ca 13000 kr.
Och nu funderar jag på hur jag ska orka bära med mig pjäsen
Och då är jag en man och är 193 lång själv![]()
Galdr skrev:
Hmm... kan du utveckla det där med att 'bygga på greppet'? Det låter väldigt intressant faktiskt.
Hur gör man med stativfästet, t.ex?
marooned skrev:
Du köper gummi som sitter på greppet på en Nikon D200 eller canon 5D, eller vilken kamera du nu vill ha från. Sedan klipper och klistrar du på så att det blir lagom tjockt. Stativfästet påverkas inte.
Mikrun skrev:
Jag gick från 300D till en 30D nu i våras och ångrar mig inte ett dugg. visst det kostade femsiffrigt men å andra sidan det gjorde min 300D när jag köpte den också.
Flickvännen slog till på en beganad 20D med batteriegrepp för 8 000 det kanske kan vara ett allternativ rent kamera mässigt är det ingen större skillnad däremot blir jag tokig på hennes minimala display nu när jag vant mig vid min stora.
Men hör av dig så kan jag erbjuda dig att klämma på dessa modeller i alla fall dock ingen 400D...![]()