tystnad
Ny medlem
Hej, jag tänkte se om någon här möjligtvis kunde hjälpa mig att svara på myseriet ang. en gammal analog kamera.
I den låg först en film som stod på nummer tio kanske, jag fotade alla bilder och framkallade rullen. Då blev några exponerade, MEN dom sista tio kanske var helt oexponerade. Rent tekninskt funkar kameran som den ska, slutaren öppnar sig o stänger sig.
Sedan satte jag i en helt ny film, fotade hela och framkallade själv i lab, vi var två som framkallade på samma gång och min blev helt oexponerad igen.
Svårt o veta om det är värt att pröva igen..
/Caroline
I den låg först en film som stod på nummer tio kanske, jag fotade alla bilder och framkallade rullen. Då blev några exponerade, MEN dom sista tio kanske var helt oexponerade. Rent tekninskt funkar kameran som den ska, slutaren öppnar sig o stänger sig.
Sedan satte jag i en helt ny film, fotade hela och framkallade själv i lab, vi var två som framkallade på samma gång och min blev helt oexponerad igen.
Svårt o veta om det är värt att pröva igen..
/Caroline





