Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad ska man köpa för en kamera??
- Trådstartare Jeneke
- Start datum
markhester
Medlem
Det är en fråga som är mycket svår om inte omöjlig att besvara. Titta runt här på fotosidan, läs vad folk tycker. Gå till din en fotohandlare och hyr olika kameror om du har möjlighet till det. Sen ofta det största problemet hur mycket vill man lägga ner på sin kamerautrustning!
/Lycka till!
/Lycka till!
Sonnaren
Aktiv medlem
Det är som att svara på frågan: "Vad ska jag köpa för byxor?" No offence - men frågan är omöjlig att besvara.
Jag kan säga:" En Horseman 9 x 12, absolut!!" och det är möjligt att du och den skulle stormtrivas ihop. Det kan ingen avgöra mer än du själv. Lycka till kan jag önska i alla fall!!
Us
Jag kan säga:" En Horseman 9 x 12, absolut!!" och det är möjligt att du och den skulle stormtrivas ihop. Det kan ingen avgöra mer än du själv. Lycka till kan jag önska i alla fall!!
Us
boris.bonasin
Aktiv medlem
En begagnad F4s, så får du en kamera som klarar allt du behöver och där du har all kontroll.
Om du klarar dig utan autofocus och allt sånt tjafs, väljer du med fördel mellan FE2, FA eller F3.
Om du klarar dig utan autofocus och allt sånt tjafs, väljer du med fördel mellan FE2, FA eller F3.
Walle
Aktiv medlem
Varför inte en canon, så du slipper all röra med olika gluggar som inte passar/passar på olika kameror, bländare som bara går att ställa in på kameran med vissa kameror, och med bländarringen på andra, ljusmätning som inte funkar med manuella gluggar etc etc...

Canon: Alla EF gluggar passar på alla EOS hus. Punkt. (ok, nu kommer det väl nån besserwisser och säger att en viss EF glugg inte funkar med ett visst EOS hus).
(Observera, detta är ur en canon-användares synvinkel, uppenbarligen.
Canon: Alla EF gluggar passar på alla EOS hus. Punkt. (ok, nu kommer det väl nån besserwisser och säger att en viss EF glugg inte funkar med ett visst EOS hus).
(Observera, detta är ur en canon-användares synvinkel, uppenbarligen.