Annons

Var är listan på bildväljare?

Produkter
(logga in för att koppla)
jimh skrev:
Vad är egentligen frågan? Jag hänger inte riktigt med.
Frågan är varför inget nytt bildval under en tvåveckorsperiod finns. Varför emtres visas 4 veckor?

(Jag trodde inte frågan var så otydlig, men har ju funderat en del på svar jag uppfattade undvikande..)

Ok, då förstår jag. Har inget svar men jag kan ju tänka mig att det kan ha med sommar och ledigheter att göra.

Hur som helst är det väl inte så mycket att snacka om nu, när det bara är några dagar tills nästa väljare slås på?

jimh skrev:
Hur som helst är det väl inte så mycket att snacka om nu, när det bara är några dagar tills nästa väljare slås på?
Nä, det är väl sent nu att påverka men det jag reagerat lite extra på är undvikande svar då frågan faktiskt uppstod redan 2/8.
Att lyssna och informera är inte fel.

Sen är jag medveten om att svar aldrig kan krävas men önska kan man ju och önska är just vad som gjorts. Information har efterlysts iom frågan..

elmfeldt skrev:
På måndag tar http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=8964 över med ett nytt gäng bilder.
Ska bli intressant att se.
Fast det har ju iof varit känt sedan länge och angavs redan i första inlägget med den obesvarade frågan.

Min mening med att ta upp det från början var förresten att hjälpa till för att visa på om någon miss hade skett. Med en förhoppning om information eller rättning eftersom bildvalet är en höjdpunkt som jag ser det..
Nu undrar jag förstås om det jag skrev ens gick fram, om jag verklien var så otydlig?

Den som stog på tur att bli presenterad kommande veckor har tyvärr inte valt ut några bilder. Så vi får köra Leif ett tag till, eller köra en "favorit i repris" kanske...

clindh skrev:
Den som stog på tur att bli presenterad kommande veckor har tyvärr inte valt ut några bilder. Så vi får köra Leif ett tag till, eller köra en "favorit i repris" kanske...

Vad med plocka en reserv från listan med oss som väntar :)

Vi gör så att vi lägger upp de som redan varit ett par dagar var. Jag försöker manuellt fördela det hyfsat jämnt under perioden.

"Ny omgång bildväljare"

"Vi drar nästa sex personer runt den 26 september."

Ehum, det är den 11:e oktober nu. :)

Sista dagen som bildväljare!!

Måste säga att det i princip har varit jätteskoj att vara bildväljare! Kul med fotograferna till de valda bilderna som hört av sig och varit glada, roligt att se att fler människor fått upp ögonen för mina personliga favoriter.

Dessvärre verkar det som om lördagskvällarna är en dålig tid att vara bildväljare på. Jag kan tänka mig att stärkta av helgdricka så ägnar sig en del medlemmar åt att göra söndagsmorgonen sur för bildväljaren. Vad de nu får ut av det?

Tack alla ni som tittat på bildväljarbilderna under de här två veckorna!!

mvh Charlott

23. Jesper Ulvelius (homeless clubkid) 24/10 - 6/11 Visas: 7/11 - 20/11
44. Charlott Jonsson (chajo) 7/11 - 20/11 Visas: 21/11 - 4/12
17. Erik Hagberth (Dolmance) 21/11 - 4/12 Visas: 5/12 - 18/12
99. Eric Davidsson (Numeric ) 5/12 - 18/12 Visas: 19/12 - 1/1 2006
85. Jim Hujanen (JimSlim) 19/12 - 1/1 2006 Visas: 2/1 2006 - 16/1 2006

Borde vara Erik Hagberth's bilder idag!

Min fråga är, vilken tid på dygnet skiftar ni här på fotosidan?

ANNONS
Götaplatsens Foto