Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Var köper man Spyder2 billigast?
- Trådstartare hakanv
- Start datum
Fredrikpersson
Aktiv medlem
Köpte min på B&H Photo i NY. Tror att den är billigast där.
F
F
hakanv
Aktiv medlem
hakanv skrev:
Någon som vet var man köper Spyder2 billigast?
Jag kan även tänka mig att köpa en begagnad, om någon har en att sälja.
/Håkan
Ingen som har något förslag? Köpa från B&H Photo i NY, kostar ungefär som här tyvärr. Billigaste stället i Sverige som jag har hittat är för 1995:- plus frakt.
Jag kan även tänka mig att handla från Tyskland, men hittar ingen som säljer den där.
Men som sagt, kan jag även tänka mig en begagnad om nån har en till salu...
/Håkan
Fredrikpersson
Aktiv medlem
Re: Re: Var köper man Spyder2 billigast?
Spydern kostar 180 USD hos BH. Det är ca 1300:- Men med frakt och moms kommer du upp i ett pris som liknar det i Sverige. Jag köpte min Spyder på plats i NY. Därför blev det billigare. Känner du ingen som skall åka till NY inom kort. Någon FS kanske skall åka dit och kan springa in på BH och köpa din efterlängtade Spyder.
Kanske kan du spara någon hundring om du köper från Tyskland. Jag har inte koll på priserna.
Hmm. Håkan, verkar som du får bita i det sura äpplet och antingen hosta upp 2000 för spydern eller vänta tills det dyker upp en begagnad. Frustrerande men jag kan säga att jag tycker att Spydern ger valuta för pengarna. Att minska slöseri med bläck och papper genom att få bra utskrifter snabbare sparar också pengar. 2000 spänn mostvarar 5-6 bläckpatroner.
Lycka till,
F
hakanv skrev:
Ingen som har något förslag? Köpa från B&H Photo i NY, kostar ungefär som här tyvärr. Billigaste stället i Sverige som jag har hittat är för 1995:- plus frakt.
/Håkan
Spydern kostar 180 USD hos BH. Det är ca 1300:- Men med frakt och moms kommer du upp i ett pris som liknar det i Sverige. Jag köpte min Spyder på plats i NY. Därför blev det billigare. Känner du ingen som skall åka till NY inom kort. Någon FS kanske skall åka dit och kan springa in på BH och köpa din efterlängtade Spyder.
Kanske kan du spara någon hundring om du köper från Tyskland. Jag har inte koll på priserna.
Hmm. Håkan, verkar som du får bita i det sura äpplet och antingen hosta upp 2000 för spydern eller vänta tills det dyker upp en begagnad. Frustrerande men jag kan säga att jag tycker att Spydern ger valuta för pengarna. Att minska slöseri med bläck och papper genom att få bra utskrifter snabbare sparar också pengar. 2000 spänn mostvarar 5-6 bläckpatroner.
Lycka till,
F
geronimo13
Aktiv medlem
hakanv skrev:
Någon som vet var man köper Spyder2 billigast?
Jag kan även tänka mig att köpa en begagnad, om någon har en att sälja.
/Håkan
Köp denna istället
http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=353880&is=REG
Bäst på marknaden enligt många. Bla yfo som även säljer spyder varianten. Jag litar på dem och har sett den in action och ska beställa en ifrån bh snart.
hakanv
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Var köper man Spyder2 billigast?
Ja, då har jag fått min sprillans nya Spyder2 från USA, och den kostade inklusive precis allting ca 1700:-
Det tycker jag är ett helt OK pris om man jämför med det billigaste jag hittade i Sverige: ca 2100:-
Håkan, som gillar söta äpplen...
Fredrikpersson skrev:
Hmm. Håkan, verkar som du får bita i det sura äpplet och antingen hosta upp 2000 för spydern
Ja, då har jag fått min sprillans nya Spyder2 från USA, och den kostade inklusive precis allting ca 1700:-
Det tycker jag är ett helt OK pris om man jämför med det billigaste jag hittade i Sverige: ca 2100:-
Jesper71
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Re: Var köper man Spyder2 billigast?
Håkan köpte du den via nätet från USA, skicka gärna över länken isf.
/Jesper
hakanv skrev:
Håkan, som gillar söta äpplen...
Håkan köpte du den via nätet från USA, skicka gärna över länken isf.
/Jesper
Jesper71
Aktiv medlem
Re: Re: Var köper man Spyder2 billigast?
Beställde en Spyder2 från B&H för 10 minuter sedan.
Kostnad:
Spyder2 149,95 dollars
Frakt 32 dollars
Moms och tull 37 dollars
Totalt 218, 95 dollars
Totalt 1743 sek (7,96 i kurs)
/Jesper
/Jesper
geronimo13 skrev:
Köp denna istället
http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=353880&is=REG
Bäst på marknaden enligt många. Bla yfo som även säljer spyder varianten. Jag litar på dem och har sett den in action och ska beställa en ifrån bh snart.
Beställde en Spyder2 från B&H för 10 minuter sedan.
Kostnad:
Spyder2 149,95 dollars
Frakt 32 dollars
Moms och tull 37 dollars
Totalt 218, 95 dollars
Totalt 1743 sek (7,96 i kurs)
/Jesper
/Jesper