Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Versionshistorik

Produkter
(logga in för att koppla)

JazzBass

Aktiv medlem
Hej,

Då en bild har flera versioner tillgängliga, är det ibland väldigt störande att man endast behöver föra musen över de olika versionerna för att få fram dem. Ofta funkar det helt bra, men ibland kan det vara nästan omöjligt att få fram den version man vill se på då det börjar hoppa fram och tillbaka mellan olika versioner i en mycket hög frekvens. Jag skulle därför föreslå en så enkel ändring att man skulle vara tvungen att klicka på en version för att få fram denna istället.

Vad jag menar åskådliggörs åtminstone på denna bild:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/1790784.htm

Irriterande, inte sant? (Jag kör Mozilla Firefox om det nu har någon betydelse i sammanhanget)

Ber om ursäkt om detta varit på tapeten tidigare, kom på idén att använda sökfunktionen först då jag skrivit inlägget så det får gå....

Jo det kan blir väldigt störande när versionerna skiljer i storlek (något som vi inte tänkte att man skulle vilja när vi byggde det hela). Får fundera på hur vi löser. Det är ju extremt smidigt att slippa klicka för det mesta.

Tack för svaret! Ett klick extra skulle som sagt inte störa mig. Bättre det än som det är nu i alla fall, tycker jag. Bara inte sidan laddas om förstås i samma veva... :)

ANNONS
Götaplatsens Foto