Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vidvinkel objektiv!
- Trådstartare PIER RYNBÄCK
- Start datum
kaatman
Aktiv medlem
...men inte av mig!
Jag köpte en Canon 20-35 zoom som jag är super-nöjd med!
Begagnad kan du nog hitta denna för ca 3 000 kr; vill minnas att jag såg en i FOTO / jan-02 under begagnat.
Det enda negativa är att det är 78 mm filter till den som kostar hur mkt som helst - men det är ju vidvinkel så vaffan...?
Jag köpte en Canon 20-35 zoom som jag är super-nöjd med!
Begagnad kan du nog hitta denna för ca 3 000 kr; vill minnas att jag såg en i FOTO / jan-02 under begagnat.
Det enda negativa är att det är 78 mm filter till den som kostar hur mkt som helst - men det är ju vidvinkel så vaffan...?
micro
Aktiv medlem
Vill du ha en ny glugg så kan jag rekomendera cosina 19-35mm. Visst är den lite plastig. Men jag har haft min ett par år nu och den håller ihop bra, och bildkvalitén är förvånande bra för en så billig glugg. 2300:- hos scandinavian tror jag.
Den stora nackdelen med den är att närgränsen är på 0,5m, vilket är för långt vid 19mm i många lägen. Mvh Micke
Den stora nackdelen med den är att närgränsen är på 0,5m, vilket är för långt vid 19mm i många lägen. Mvh Micke
lord_fantiz
Aktiv medlem
Hur stor är egentligen skillnaden mellan t.ex. 19 och 28 mm som är den minsta vidden jag har idag. Är skillnaden enorm?