Annons

Vidvinkel

Produkter
(logga in för att koppla)

spotmatic

Aktiv medlem
Ska skaffa mig en 20 mm vidvinkel till en fullformatskamera.
Valet står idag i mellan biffiga Sigma 20/1,4 A, eller kompakta manuellt fokuserade Voigtländer 20/3,5.
Har svårt att bestämma mig.
Någon som har erfarenhet av Voigtländern?
 
ANNONS
Götaplatsens Foto