Papput
Ny medlem
Jag har sedan en tid på allvar börjat överväga hårdvarukalibrering för både skärm och skrivare. Två olika alternativ jag hittat verkar intressanta. Colormunki Photo och ColorVision Spyder 3 Studio SR. Prislappen är så gott som lika och känns OK. Alla funktioner jag behöver verkar finnas, även kalibrering av min projektor vilket är ett plus.
Frågan är nu bara, vilken av dom borde jag välja? Vilka erfarenheter har ni av dessa? Eller har ni andra förslag på liknande produkter jag missat? Är den ena bättre eller mer precis än den andra eller finns fler eller bättre möjligheter med någon av dom?
Enligt tester på nätet verkar båda bra. Är dom det? Alla synpunkter mottages tacksamt.
// Papput
Frågan är nu bara, vilken av dom borde jag välja? Vilka erfarenheter har ni av dessa? Eller har ni andra förslag på liknande produkter jag missat? Är den ena bättre eller mer precis än den andra eller finns fler eller bättre möjligheter med någon av dom?
Enligt tester på nätet verkar båda bra. Är dom det? Alla synpunkter mottages tacksamt.
// Papput