Annons

Vilken mobil har bäst kamera?

Produkter
(logga in för att koppla)

PMD

Aktiv medlem
Det har inte så stor betydelse. Om kommunistpartiet skulle försöka bygga in spyware i iPhone så skulle Apple upptäcka det tämligen raskt.
 

martley

Aktiv medlem
Problemet är inte var de tillverkas utan Huaweis täta kopplingar med diktaturen.

Diskussionen om Kina och Huawei passar förmodligen bättre i en separat tråd för att inte helt dränka trådens ursprungliga ämne om mobilkameror.
Ok, då ska jag försöka hålla mig till ämnet. Sony tillverkar också bra mobiltelefoner och äntligen, får man väl säga, har Sonys kameraavdelning och Sonys mobiltelefonavdelning blivit sams efter nån sorts långvarig schism, så i de allra senaste modellerna finns Sonys kamerateknik med även i mobilkameradelen, vilket nog kan resultera i en bra kameramobil.
 

Abe Normal

Aktiv medlem
Problemet är inte var de tillverkas utan Huaweis täta kopplingar med diktaturen.

Diskussionen om Kina och Huawei passar förmodligen bättre i en separat tråd för att inte helt dränka trådens ursprungliga ämne om mobilkameror.
I diskussionen ”bästa mobilkameran” finns definitivt Huawei med, tills nu kanske man ska tillägga. Det snackas redan om att Huawei har utvecklat egen mjukvara, men jag tror inte europeiska köpare är intresserad av att köpa telefoner med regim-sponsrad mjukvara från Kina.

Det som nu händer är en stor händelse för framtida mobiler.
 
ANNONS