Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken spindel?
- Trådstartare bowire
- Start datum
AWid
Aktiv medlem
Här är en vargspindel (hona). Sitter den i ett nät tror jag inte din spindel är en vargspindel (om den inte fastnat i någon annan spindels nät, t ex en korsspindels). Vargspindlar (kallas även jaktspindlar) fångar inte sin mat med nät utan springer ifatt bytet (de är ruggigt snabba och har bra syn med sina 8 ben och sex ögon)

Bengf
Aktiv medlem
Här är en vargspindel (hona). Sitter den i ett nät tror jag inte din spindel är en vargspindel (om den inte fastnat i någon annan spindels nät, t ex en korsspindels). Vargspindlar (kallas även jaktspindlar) fångar inte sin mat med nät utan springer ifatt bytet (de är ruggigt snabba och har bra syn med sina 8 ben och sex ögon)
Visa bilaga 157414
Påpassligt fin bild, vilken uppsyn den rackarn har, tigerrandiga ben, kunde kallas tigerspindel
bowire
Medlem
Håller med dig,tycker inte heller att det stämmer med vargspindel Nu är jag helt novis på spindlar men det var en i högsta grad levande spindelHär är en vargspindel (hona). Sitter den i ett nät tror jag inte din spindel är en vargspindel (om den inte fastnat i någon annan spindels nät, t ex en korsspindels). Vargspindlar (kallas även jaktspindlar) fångar inte sin mat med nät utan springer ifatt bytet (de är ruggigt snabba och har bra syn med sina 8 ben och sex ögon)
Visa bilaga 157414