Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Visa upp era bästa histogram!

Produkter
(logga in för att koppla)

Brejdol

Aktiv medlem
Jag och många med mig känner att det är dax att sluta med allt hyckleri angående fotograferandet i sig.

Handen på hjärtat, hur spännande är egentligen barn, bröllop, smetiga solnedgångar och fula djur i stinkande skogar - vi har sett allt och mer därtill!

Nej, här vill jag att vi visar det rena, det okonstlade och det sanna, d.v.s. våra histogram. Ge mig exempel på era allra bästa!

Det här blev en bra bild. Inte så viktigt egentligen, bara histogrammet blev bra. HE HE!

/Leif

Bilagor

• histo.jpg
    histo.jpg
    34.4 KB · Visningar: 739
Ett av mina bättre histogram, blev nöjd med det ;-)
/Göran

Bilagor

• histogram.jpg
    histogram.jpg
    28 KB · Visningar: 634
Den som kan gissa motiv, plats samt ger en väl fungerande beskrivningen av hur jag tänkt kompositionen vinner histogrammet på blankt papper...

Bilagor

• histogram.jpg
    histogram.jpg
    51.6 KB · Visningar: 486
Mera sånt här! Bra jobbat där Roger, lite "meta-meta-konst". Ett histogram av en bild av ett histogram var ju faktiskt mer än jag någonsin hoppades på :) När kommer dom riktigt utfrätta månne?

Jag kommer att publicera ett histogram av bilden på vinnarens namn vilken dag som helst nu.

San Francisco skyline, världens största histogram.

Bilagor

• sanfrancisco2a.jpg
    sanfrancisco2a.jpg
    28.2 KB · Visningar: 365
ANNONS
Götaplatsens Foto