Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Whaletail

Produkter
(logga in för att koppla)
Får hoppas att kaffebrus tar hem dom. Morsan tillåter mig inte att handla från ebay.

Hejsan Robin, sätt in den här annonsen på annonsmarknaden här på fotosidan,,kanske syns bättre där?

lycka till

Filmsnutt och Instruktions Broschyr

Nu finns det en mer ingående Filmsnutt med Gary Fong och WhaleTail,, dessutom en PDF fil att ladda ner. Ni hittar allt här

Re: Filmsnutt och Instruktions Broschyr

abatarphoto skrev:
Nu finns det en mer ingående Filmsnutt med Gary Fong och WhaleTail,, dessutom en PDF fil att ladda ner. Ni hittar allt här

Har du fått hem den än? Lägg upp några testbilder i sådana fall.

Idag fredag anlände WhaleTail från Hong Kong,,,får se när det blir tillfälle att lägga upp några testbilder,,lite mycket på schemat med annat just nu

Björn

jofawe skrev:
väldigt utförlig recension Robin .. NOT :p

Hur är den i byggkvalité osv .. vad menar du med svår att ställa in?
Jag är så kissnödig på att få prova min, men den kommer ju först nästa vecka. .berätta berätta :)

Byggvaliten är bättre lunchlåda det är väl det den är gjord av. Svårt att få det rätt ingen ljusexpert precis.

ANNONS