RG
Avslutat medlemskap
Hittade en diffuser som är släkt met lightsphere, går WHALETAIL att få tag på i Sverige? Har någon testat WHALETAIL?
http://store.garyfonginc.com//wt2.html
http://store.garyfonginc.com//wt2.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Robin Gyllander skrev:
Får hoppas att kaffebrus tar hem dom. Morsan tillåter mig inte att handla från ebay.
abatarphoto skrev:
Har du ingen äldre kompis som kan köpa den från Ebay åt dig,,,det är ju en så liten summa 175 kr bara !?
abatarphoto skrev:
ursäkta,,du har ju den inlagd på annonsmarknaden![]()
Goldfish skrev:
Nå, vad tyckte du om Hong Kong-kopian?![]()
Robin Gyllander skrev:
http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=14728
Min sugande recension.
jofawe skrev:
väldigt utförlig recension Robin .. NOT
Hur är den i byggkvalité osv .. vad menar du med svår att ställa in?
Jag är så kissnödig på att få prova min, men den kommer ju först nästa vecka. .berätta berätta![]()


