Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett
Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
Själv har jag för tillfället inget att direkt tillföra till gruppen. På Eskilstunas Parken Zoo där jag höll till ibland där har man höjt priserna för säsongskort så in i bänken så jag beslöt mig för att skita i djurparksfotograferandet vilket är synd för det var väldigt trevligt så länge det varade (läses, vettiga priser).
Hoppas dock på att komma igen, igen :o)........är det så att vi hörs här om ett år igen....eller???...hälsar Kent
En (första) fråga:
Räknas stora parker som man kör in med bil (typ Krügerparken i Sydafrika) hit?
Bästa ...
//j
Har dock ett problem, det går inte att ladda upp bilder!
När jag klickar på den här gruppen och sedan på ladda upp foto, kan jag bara välja gruppen Vilda djur.
Kan någon förklara ?
Tackar och niger på förhand =)
Ingrid som varit medlem i ca 1 år.
Ha det gott !
Mvh/Thomas
Mvh/Thomas
I sommar har det blivit Nordens Ark, Havets hus och Kolmården, kommer att lägga upp bilder från detta inom kort =).
MVH
Magnus Gudmundsson
MVH Ingrid.
MVH
Veronika
Jag har önskat en djurparksgrupp länge på fotosidan då jag anser att ett bra fotografi på ett djur i djurpark också kräver en bra fotograf, något som många tycks tro är en självklarhet bara för att man är på en djurpark. Djuren poserar ju knappast utan tvärtom försöker dom ofta befinna sig på en plats så långt ifrån turisterna som möjligt och det ger därför en utmaning i sig att kunna ta bra bilder.
MVH
Jacob Boman
Mitt modersmål är ej svenska därför ibland kan förstå och skriva fel.
Det är så trevligt att få vara med djurparks grupper då kan jag lägga mina bilder från djurparker som jag har tagit!
Ha det trevlig för veckor slut, önskar jag er i medlemsgrupper!
Mvh/Thong
Nu fungerar äntligen gruppen som den ska och nu går det även att lägga upp bilder i poolen!
Vi får hoppas att gruppen blir omtyckt!
Ha nu en trevlig helg för det ska jag...
Mvh
Magnus
Jag hoppas att allt är klart snart så att bilder kan läggas upp mm.
Ha tålamod...
Mvh
Magnus