Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett
Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
Dock tycker jag att den bild man avser att ha med i soldathemmet inte skall visas upp på fotosidan innan.
Känns detta OK?
//Peter
http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=20923
// Tune
Ps:25 dagar sedan min kamera lämnades in på spa, hoppas den snart är klar...
Det är bra om ni har en bild sparad för september-temat i pappersform, då det är tämligen tevligt att träffas i soldathemmet.
//Peter
Tobbe.
//Peter
Hoppas att detta kan passa alla i skaran av intresserade.
Ps. föreslagen starttid 09.00 från Grästorp
Onsdag 1/9 12:30 Temabild "Ett vått liv"
//Peter
Ps
Vacuumkolv lär (kan) vara det rätta svenska uttrycket.
Ds
Pssssst.... ordförrådet stavas med 2 ärr.
//Peter
//Peter
Tackar för en trevlig samvarokväll.
//Peter
För dom som inte tänker dyka upp gäller samma sak, tänk till.
Ha det!
//Peter
//Peter
Intresseanmälan till mig senast onsdag. Mail kommer angående tillvägagångsätt.
//Peter