Annons
OBS: denna grupp är markerad som inaktiv. Gruppvärden kan aktivera den igen genom att redigera inställningarna.

Klotterplanket


Bli medlem i gruppen för att skriva
Föregående 1 ... 11 12 13 ... 14 Nästa 
leilju04
leilju04 för 15 år sedan sedan
Ska vi ha grillkväll med flytande varor så måste ju öppningen vara "otrång" ;-) För min del kan det passa i stort sett när som helst i närtid. Vi har ju FVÖ v35 (det är ju inget problem det är ju på jobbet) men V37 är närmaste datum jag inte kan då ska jag på¨kurs. Har för övrigt tittat till Soldathemmet det ser bra ut. Har man väl joxat upp låset så kan man låta nyckeln sitta kvar, då funkar det. // Ljunkan
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Det är kul att det händer lite på våran sida med både nya bilder och klotterplanksinlägg.
//Peter
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Bästa bilden i Juli-temat: Trångt, togs hem av Torbjörn. Eftersom allt går så snabbt, så är redan Augusti-temat valt av Peter Leijon, och som segrare får du denna gången enbart äran.
//Peter
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Jag ber er alla att kolla upp när det passar bäst för grillkväll, vore kul med kraftfull uppslutning. Ty denna kväll vore det kul att "planera" det vi vill ska hända i framtiden.................
//Peter
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Nej, det lovar jag Janne, det lär ju bli dåligt rinn med tanke på hur trång den är.
//Peter
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Grillkväll med bildvisning är på planeringsstadiet.
//Peter
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Temat för Augusti är "Ett vått liv"
//Peter
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Helt rätt Torbjörn, Gud förbjude om elektroniken skall styra oss. Klart att vi måste träffas och dryfta det ena och det andra. Det är väl nu under ledigheten som detta sätt är ett alternativ att hålla kontakten. Vidare så är jag med på att hemsjukvården hjälper till med kakan, dock ej varje dag.
//Peter
kubben
kubben för 15 år sedan sedan
Tjena !
Min åsikt är att vi inte skall driva elektroniken för långt, jag tycker nämligen att det fortfarande är kul att vi träffas personligen.
Tobbe
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Har för avsikt att göra denna sida som info-sida istället för dom mail som jag känner att jag skickar ut i onödan. Dock finns det ju några som är aktiva, men inte har lyckats logga in på fotosidan. Där får vi ge lite stöttning. Dock vill jag framhäva "har man inga armar får man ingen kaka".
Sedan finns de ju dom som loggar in men är osynliga............
//Peter
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
För att göra det enkelt i månadens tema så mailar ni mig om vilken bild ni föredrar samt en enkel motivering, så sammanställer jag resultatet. Jag väntar tills jag fått svar från alla tema-deltagare.
Ha det!
//Peter
kubben
kubben för 15 år sedan sedan
Beklagar sen ankomst på Juni temat, men här kommer en "SKOPA" med mitt bidrag.
leilju04
leilju04 för 15 år sedan sedan
Bra med en händig svärson nu fumgerar min dator igen. Och bättre innan den gick sönder också verkar det som..
leilju04
leilju04 för 15 år sedan sedan
Hallo jag har problem med min andra dator som jag har bilderna och photoshop i så jag kan inte lägga in någon bild idag... vi må höras...
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Det finns en fotoaffär i Götene som har mycket analoga produkter, jag var inne där idag och kände lukten av framkallningsvätskor mm. Dom hade D76 samt Ilford, dock visste hon inte priset för det är ju ingen som köper sådant längre.
//Peter
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Då gör vi så. Lägg upp Juni-temat här på onsdag. För dom som önskar så går det bra att ta med sig bild till nästa gång vi träffas.
leilju04
leilju04 för 15 år sedan sedan
Ja varför inte det kan vi väl göra på onsdag då ??..
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Ska vi lägga upp Temat för juni här.....digitalt alltså???
Vidare så tycker jag att profilbilder på sällskapets medlemmar bör ordnas av var och en, det är inte speciellt svårt och tar inte lång tid!
//Peter
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Ingen Tema-träff i juli.
Tema för juli är TRÅNGT
//Peter
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Då har resultatet av "Fotomaran" delgivits i soldathemmet. "Juryn" tyckte att bilderna hade en stor tolkningsbredd vilket jag tycker är en signal på kreativitet och bra bildseende. (där fick jag till det).
Nåväl, jag kommer att fixa så att bilderna kommer in i ett album så att dom finns att beskåda i soldahemmet.
//Peter
Föregående 1 ... 11 12 13 ... 14 Nästa 
ANNONS
Götaplatsens Foto