Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett
Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
//Peter
//Peter
//Peter
//Peter
//Peter
//Peter
//Peter
Min åsikt är att vi inte skall driva elektroniken för långt, jag tycker nämligen att det fortfarande är kul att vi träffas personligen.
Tobbe
Sedan finns de ju dom som loggar in men är osynliga............
//Peter
Ha det!
//Peter
//Peter
Vidare så tycker jag att profilbilder på sällskapets medlemmar bör ordnas av var och en, det är inte speciellt svårt och tar inte lång tid!
//Peter
Tema för juli är TRÅNGT
//Peter
Nåväl, jag kommer att fixa så att bilderna kommer in i ett album så att dom finns att beskåda i soldahemmet.
//Peter