Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett
Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
//Leif
Vi har varit lite dåliga på att få upp detta på vår hemsida men vi sk bli bättre.
Att tänka på nu är västsvenskan, jag måste ha bilderna till klubben senast tisdag den kommande veckan.
//Leif
//Leif
Finns en tävlingskalender på Vfk’s hemsida. Klicka på kalender, rulla ner en bit och du skall finna det du söker, tror jag…
Bra kväll på klubben i går, tycker jag. Tyvärr hann (orkade) jag inte vara kvar till slutet. Den CD:n som visades från Rifo, kan man få låna den för att i sin ensamhet se bilderna och höra kommentarerna? Eller finns den på klubben så man kan se den där en tisdagskväll? Rackarns bra program han skapat Folke för att visa bilder vid tävlingar.
Bengt/BF
Glöm nu inte månadsmötet i kväll!!!!
Bilder till boken om 2008 skall in, bilder till Västsvenska fotoexpo... Det är digitalcup i kväll också, tema känslor. Mycket bilder blir det... =0)
/// Jessica
Folke ringde mig innan och vi kom fram till att vi kanske skulle testa kvällsfoto i stan i morgon. Så ta med er kameror och stativ till klubben!
På tal om fotoresor... jag vill till Island..
/// Jessica
//Leif
//Christer
//Leif