Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.
Tack skall ni ha!!! =0) Jag är fortfarande lite förvånad, jag trodde verkligen inte att just jag skulle vinna detta.
Droppfoto nån tisdag... nja, kanske... då måste vi bara komma på nån bra lösning som fungerar. I och för sig så är vi såpass många som kan hjälpas åt.. för diskhon där blir inte bra, utan då får det till en annan lösning. Skall klura på detta!
Än en gång, tack!!!! =0)
/// Jessica
Som sagt - himla roligt att det var just du som tog hem priset - grattis Jessica.
Du får ha en vaten fotograferingskväll någon gång på klubben tycker jag.
//Leif E
Hej Alla!
Jag kommer till klubben idag, men åker inte till Ullared! Är som en urvriden trasa efter dagens bravader...Så jag stannar i lokalen och hoppas att Christer vill hjälpa mig laminera bilder till Planket!
/// Jessica
Hm, är det Ullared eller bedöma bilder idag? Jag vill till fotoklubben, men jag måste kolla så vi inte ska packa älgkött idag (Peter kom just hem ifrån älgjakt), och planket kunde vi tyvärr inte vara med på då vi ska ut med Peters jobb. Men jag ska gå dit och titta på era fina bilder :)
Men Leif.. om man vill göra både och då?? Bedöma bilder OCH åka till Ullared.. ;0)
Puffar lite för Ullared, tror att det är en annorlunda upplevelse och en rolig utmaning!!
Som sagt vi träffas vid klubben kl 18.30 i morgon tisdag! Jag hoppas, hoppas att jag är såpass på benen så jag kan följa med, skall på begravning i morgon.
/// Jessica
"35 Years of the World’s Best Microscope Photography"
Nikon delar varje år ut ett pris för de bästa mikroskopbilderna. Visst kan man inte låta bli att förundras av allt det fina som finns som inte kan ses med blotta ögat!
Instämmer i hyllningskören Britt.
Du vet att jag gillar bilden. Du ska sträcka på dig rejält - detta är ett av dom större erkännanden man kan få tycker jag.
//Leif E
På tisdag talas det om att åka till Ullared tillsammans med Falkenbergs Fotoklubb för att fota "Strålande Ullared". Avfärd från klubben kl 18:30.
Se www.falkenberg.se/stralande-ullared/
Vill någon ha hjälp med att laminera bilder till planket-utställningen så har jag maskin för bilder upp till 30x42 cm. Ta med till klubben på tisdag.
//Christer
Hej
Ta en koll på senaste numret av Foto. Där har Britt Axomon tagit vinnarbilden till månadens bild. Omdömet om bilden går inte av för hackor. Kul att vara med i samma förening som henne!
Grattis än en gång Britt till en kanonbild värd platsen.
Bengt
Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
//Christer
Droppfoto nån tisdag... nja, kanske... då måste vi bara komma på nån bra lösning som fungerar. I och för sig så är vi såpass många som kan hjälpas åt.. för diskhon där blir inte bra, utan då får det till en annan lösning. Skall klura på detta!
Än en gång, tack!!!! =0)
/// Jessica
Bengt Einar
Du får ha en vaten fotograferingskväll någon gång på klubben tycker jag.
//Leif E
Hur många gånger måste vi säga gratis till dig?
När är det våran tur?
Jag kommer till klubben idag, men åker inte till Ullared! Är som en urvriden trasa efter dagens bravader...Så jag stannar i lokalen och hoppas att Christer vill hjälpa mig laminera bilder till Planket!
/// Jessica
//Jan-Å
//Leif
Puffar lite för Ullared, tror att det är en annorlunda upplevelse och en rolig utmaning!!
Som sagt vi träffas vid klubben kl 18.30 i morgon tisdag! Jag hoppas, hoppas att jag är såpass på benen så jag kan följa med, skall på begravning i morgon.
/// Jessica
//Leif
Nikon delar varje år ut ett pris för de bästa mikroskopbilderna. Visst kan man inte låta bli att förundras av allt det fina som finns som inte kan ses med blotta ögat!
http://www.wired.com/wiredscience/2009/10/photomicrography/all/1
Du vet att jag gillar bilden. Du ska sträcka på dig rejält - detta är ett av dom större erkännanden man kan få tycker jag.
//Leif E
Se www.falkenberg.se/stralande-ullared/
Vill någon ha hjälp med att laminera bilder till planket-utställningen så har jag maskin för bilder upp till 30x42 cm. Ta med till klubben på tisdag.
//Christer
//Christer
Den bilden känner jag igen, den har du visat på någon av våra tisdagskvällar :)
Ta en koll på senaste numret av Foto. Där har Britt Axomon tagit vinnarbilden till månadens bild. Omdömet om bilden går inte av för hackor. Kul att vara med i samma förening som henne!
Grattis än en gång Britt till en kanonbild värd platsen.
Bengt