Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.
Det var nog meningen att Folke skulle gå igenom hur man gör ett webgalleri, men... det blir nog en fin kväll, så lite solnedgångsfotografering kanske...? Tror det stod något om det i mailutskicket i går, hoppas alla fått det, för det innehöll något VÄLDIGT intressant!!! =0)
/// Jessica
När har vi nästa digital cup? Jag har ett pris till den tävlingen! En Varta batteriladdare inkl. 4st laddningsbara AA batterier på 2500mAh. Perfekt för blixten! Batteriladdaren går även att använda i bilens cigg-uttag.
Ja, mitt blev inte heller bra... Tanken var att kameran skulle vara huvudet (och en typisk frukost bild med yoghurt, te och tidning.. ), men så gick det inte att få det som jag ville, så allt såg istället knepigt ut. Man får vänta till nästa år.. 10/10-10 kl 10:10 :)
Glöm inte månadsmötet i dag kl 19!!! Ni som var med på Väderön, ta gärna med bilder! Ni andra också för den delen, det var nog lite frivisning också!!!
En annan sak... snälla,kom med förslag till tisdagsaktiviteter!!!!!
Folke har bett om att få in önskemål, men ingen har skickat nåt förslag överhuvudtaget!!!! Skärpning!!! ;0)
Victoria, jag tror det var nån genomgång av webgalleri på tisdag... Jag fotade också 09:09,men det blev bara skräp!
/// Jessica
Tisdag i morgon! Träff på klubben de som vill och kan! Var nog lite pyssel inför torsdagens månadsmöte på schemat. Jag skall på föräldramöte så jag kan inte komma i morgon.
/// Jessica
Hej Allihop!
Läste i Varbergsposten att det är surftävlingar i Apelviken mellan fredag och lördag!!!! Och idag, fredag så blåser det ju halv storm, så jag antar att det kan vara läge för supersurfbilder om nån är sugen! Ville bara tala om det om nån missat det!
/// Jessica som nog inte skall åka dit, men man vet aldrig...
Sympatiserar med dig Dan - gjorde samma sak när jag var på fotokurs i Venedig. Som tur var blev resultatet ändå hyfsat men fy vad dum man känner sig och besviken på sig själv.
Men det är bara att köra på - det som inte dödar det härdar eller vad säger dom.
//Leif
Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
/// Jessica
/// Jessica
//Christer
//Leif
//Christer
Vi ses där kl 17, jag kanske är där lite tidigare förresten.
/// Jessica
http://www.lansstyrelsen.se/halland/amnen/Naturvard/naturreservat/varberg/gasslosa.htm
Ja, mitt blev inte heller bra... Tanken var att kameran skulle vara huvudet (och en typisk frukost bild med yoghurt, te och tidning.. ), men så gick det inte att få det som jag ville, så allt såg istället knepigt ut. Man får vänta till nästa år.. 10/10-10 kl 10:10 :)
En annan sak... snälla,kom med förslag till tisdagsaktiviteter!!!!!
Folke har bett om att få in önskemål, men ingen har skickat nåt förslag överhuvudtaget!!!! Skärpning!!! ;0)
Victoria, jag tror det var nån genomgång av webgalleri på tisdag... Jag fotade också 09:09,men det blev bara skräp!
/// Jessica
/ victoria
/// Jessica
Läste i Varbergsposten att det är surftävlingar i Apelviken mellan fredag och lördag!!!! Och idag, fredag så blåser det ju halv storm, så jag antar att det kan vara läge för supersurfbilder om nån är sugen! Ville bara tala om det om nån missat det!
/// Jessica som nog inte skall åka dit, men man vet aldrig...
//Leif
Inget specifikt bestämt om morgondagen men vi träffas kl 19 med kameror så ser vi vad vi hamnar!!! Om vädret är ok förstås! ;0)
/// Jessica
Men det är bara att köra på - det som inte dödar det härdar eller vad säger dom.
//Leif