Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.
Igår såg jag ett fantastiskt regn/åskväder, fram med kameran. Stora fina halmbalar i förgrunden, detta blir bra. Det blev inte bra, inte alls. Tidigare på dagen hade jag fotat kappsegling med 400 tele (frihand) och 800 iso, hade naturligtvis glömt ställa om kameran. Jag kan säga att det var mer än regnet som ”brusade”. Varje gång det knasar sig så här, undrar jag varför, det leder ju bara till meningslös frustration. Idag kör jag 100 iso.
ja, det blev en hit så att säga, tyckte själv inte från början att den vart sådär bra, men lite nytänkande från min sida. tänk va flax man hade :) Får tacka för alla fina kommentarer ni lämnat!
Hej!
Fototur till Grimsåsen i morgon!
Håller med Christer, det är kanske lite sent med 19, eftersom det är utanför stan. Lite svårt kanske att ändra nu i och för sig...
/// Jessica
Det känns lite sent att åka kl 19 i morgon tisdag. Det mörknar ju tidigare nu. Det är kanske svårt att hinna tidigare för en del men jag föreslår kl 18. Är det genomförbart?
//Christer
Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
/// Jessica
Kvällsfotografering på Morups Tånge på tisdag kväll!!! Samling kl 19, vid klubben för samåkning!
/// Jessica
// Peter
//Christer
//Leif
Det är den verkligen värd!!!
/// Jessica
Douglas
/// Jessica
Fototur till Grimsåsen i morgon!
Håller med Christer, det är kanske lite sent med 19, eftersom det är utanför stan. Lite svårt kanske att ändra nu i och för sig...
/// Jessica
//Christer
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007
Kan vara till hjälp för att köpa rätt kort.
//Christer
//Leif
//Christer
//Leif
//Andreas
mvh douglas
Hade inte den platsat i galleriet, så hade ingen bild någonsin mer gjort det!!!
/// Jessica