Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.
Hej allihop!!!
Ni som skall med till Väderön i morgon, samling vid klubblokalen kl 07:45 senast.
Om nån ny vill med så finns det nog bilplats kvar!
/// Jessica
Kan vi inte åka på vår utflykt till Väderön på söndag istället, då de lovar betydligt bättre väder då? Känns inte så kul att gå i duggregn en hel dag....
Bara ett förslag!
Madelene
Hej allihop!
Ang. lördagen så får vi försöka pussla ihop bilarna själva... vi skall träffas i Torekovs hamn kl 9:30! Folke har varit på mopedturné och kommer väl hem idag eller i morgon, därför har hemsidan inte uppdaterats.
Jag (OBS JAG) är i nuläget lite tveksam om lördagen... det ser ut just nu som om det skulle bli kasst väder...
Andreas, ring mig om du vill... skickar mina nummer till dig!!!
/// Jessica
Efter att vi kört med fönstertemat ett tag med ganska många bidrag så tycker jag att vi kör med lite bänk-bilder. Med eller utan någon/något på bänken.
har precis lagt mitt första bidrag i poolen.
Vet inte hur många fönsterbilder det blev men låt oss köra på och se hur många bänkar vi kan producera.
//Leif
Ja, det har nog blivit end ond cirkel. Kommer inga kommentarer minskar lusten att lägga upp bilder. Alla kanske är ute och fotograferar, för att till hösten bombardera poolen med fina bilder. Kom du med ett förslag Leif, jag kan komma med ett senare.
//Christer
Nu när vi fått upp sidan om vår photowalk så skulle det vara kula att höra vad ni tycker vi ska koncentrera oss på under den två timmar långa promenaden genom stan. Har ni några tips?
//Leif
Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
Ni som skall med till Väderön i morgon, samling vid klubblokalen kl 07:45 senast.
Om nån ny vill med så finns det nog bilplats kvar!
/// Jessica
Kan vi inte åka på vår utflykt till Väderön på söndag istället, då de lovar betydligt bättre väder då? Känns inte så kul att gå i duggregn en hel dag....
Bara ett förslag!
Madelene
//leif
Ang. lördagen så får vi försöka pussla ihop bilarna själva... vi skall träffas i Torekovs hamn kl 9:30! Folke har varit på mopedturné och kommer väl hem idag eller i morgon, därför har hemsidan inte uppdaterats.
Jag (OBS JAG) är i nuläget lite tveksam om lördagen... det ser ut just nu som om det skulle bli kasst väder...
Andreas, ring mig om du vill... skickar mina nummer till dig!!!
/// Jessica
//Andreas
Madelene
//Leif
Hade först en tanke på att vi kunde provgått photowalken, men det skall ju bli skitväder ikväll...regn alltså...
/// Jessica
//Christer
har precis lagt mitt första bidrag i poolen.
Vet inte hur många fönsterbilder det blev men låt oss köra på och se hur många bänkar vi kan producera.
//Leif
//Christer
Har dock inget bra förslag till tema.
/// Jessica
//Leif
Douglas
Douglas, Adobe RGB i kameran, sedan kan man konvertera till srgb i datorn, så gör jag i alla fall!!!
/// Jessica
Doulas
madelene
/douglas
//Leif