Getinghonung 149/Första maj i Mönsterås
Första majtåg på Storgatan i Mönsterås. Ingen större uppsjö av anhängare, men dock en liten skara.
De har i alla fall tur med vädret, det var + 17 grader runt tre-tiden på em.

Fler som njöt av det fina vädret

Publicerad 2016-05-01 17:25 |
Läst 485 ggr
Sten
Jag tror och hoppas att de flesta lever gott i Sverige.
/Ulla