Fotografering hellre än bra

Getinghonung 367/En ruggig dag

Idag har det varit en riktig ruggig dag med snöblandat småregn och snålblåst. Jag tror att jag och turkduvan känner oss lika ruggiga, men jag har i alla fall varit inomhus.

Publicerad 2020-02-25 22:30 | Läst 1278 ggr
Sten Björklund 2020-02-26 11:04
Den finast duvan tycker jag. Jag hade den utanför vårt hus i början av 60 talet. Då var det nog en smärre sensation men idag finns den utspridd även här i Valbo ( Gävle ),
Sten
Svar från ULLABERT 2020-02-26 19:58

Roligt at få duvan på besök vid fågelbordet. Vintern har varit mild så jag hr inte haft så många besök.
Ulla