Fotografering hellre än bra

Getinghonung 198/Är det för mycket oskärpa

Är det för mycket oskärpa i bilden?

Publicerad 2017-03-15 11:50 | Läst 699 ggr
Vibybo 2017-03-15 11:58
Även om bilden känns mjuk och behaglig, så vill jag ha (i detta fallet) en skarp punkt att sätta blicken på.
Svar från ULLABERT 2017-03-15 15:44

Tack för din åsikt. Den är uppskattad.
/Ulla
Sten Björklund 2017-03-15 14:10
Jag gillar mönstret i vattnet från den gula vassen men visst måste storskraken var mer i skärpa. Hade varit mycket bra i så fall.
Sten
Svar från ULLABERT 2017-03-15 15:47

Tack för din kommentar. Jag uppskattar det.
Ulla