BILDER o TANKAR
Kylan håller i sig
Jag stapplar mig fram på isiga stigar. Isen är så hård att jag halkar med dubbar på kängorna. Men det är lite vackert trots allt. Lite ljusare dagar och hopp om vår.
....
Lite kul på sjön
Ibland är omgivningen viktigare än motivet. Så vackra snöklädda kullar vid Landsjön.
Väderrapport
1 januari 2026
Det blev inte så mycket snöoväder i mina trakter idag. Men just den timman jag var ute öste det ner snöblandat tungt regn. Lite illustrerat på en bild
...
Nytt år på gång
Sista dagen på året
En is-diamant i kvällssol
Utsikt mot Tabergstoppen
Avslutar med en bild jag hoppas får symbolisera det nya året. Det kommer att bli bra!
...
Tomtebloss i skogen
Just innan mörkret föll på julafton. En kort promenad. Lite snö hade lagt sig på granarna
På annandagen kom äntligen solen fram igen.
Som tomtebloss i grenverket
Kanske lite glöd som föll till marken.
.....
























