Annons

Ny profilsida och händelselista

Produkter
(logga in för att koppla)

c.o

Aktiv medlem
nä, dom är dolda av reklam för mej med.
kanske beror på att du visar stora bilder, men eftersom det alternativet finns borde det ju inte bli så...
 

joakimsundkvist

Aktiv medlem
Jag har petat till buggen i grupperna nu, så nu syns bilderna igen.
Jo bilderna syns nu i fyra kolumner under grupperna efter gruppinfo och klotterplank. jag saknar att få se tumnaglarna i i två kolumner högerspalten som det var tidigare. Eventuellt så skulle det kanske vara ännu bättre att i högerspalten lista några av de senaste bilderna som stoa biolder (på samma sätt som i de nya profilerna). Om man väljer att visa stora bilder bör man ändå även behålla tumnaglar så att bilderna inte tynar bort och försvinner så snabbt efter publicering.

/Jocke
 

borealis

Aktiv medlem
Gillar den nya GFS layouten.
Men, när man klickar på "Visa bildspel" får man vänta ett bra tag för att till slut se ett bildspel med de senast uppladade bilder till Fotosidan, istället för ett bildspel med bilder från Galleri FS.
XP & FF 3.0.3
 

Grevture

Aktiv medlem
Teknikredaktör
Hej!

Snyggt jobbat. En detalj, på inställningssidan Utseende/inställningar (jag hade hoppats jag kunde justera både mitt utseende och mina attityder där, så besviken jag blev :) så står det så här under Nyhetsbrev:

"Ange hur du vill ha vårt nyhetsbrev (kommer max 1 gång i månaden). Du kan välja om du vill ha det i textformat, HTML-format,i HTML-format med bifogade bilder eller inte alls "

Men i listan kan jag bara välja HTML-format eller att inte få alls.

MVH
/Martin (som föredrar e-post utan html :)
 

Vevo

Aktiv medlem
Ställer frågan igen

Jag såg av en slump att gratismedlemmar inte har fliken vänner, ska det vara så? För det framgår inte i presentationen av den nya profilsidan i rubriken "Rejäl ansiktslyftning och nya smarta funktioner".

mvh/Ove
 

susvik

Aktiv medlem
Hjälp!
Jag får inga bilder alls på min profilsida...
Detta oavsett vilket alternativ jag väljer under utseende/inställningar. /Susanne
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag såg av en slump att gratismedlemmar inte har fliken vänner, ska det vara så? För det framgår inte i presentationen av den nya profilsidan i rubriken "Rejäl ansiktslyftning och nya smarta funktioner".

mvh/Ove
Vänner är en funktion som ligger i betalmedlemskapen, ungefär som tidigare bokmärken. Vi får förtydliga det. Det är likadant med Blogg. Har man inte tillgång så syns inte den fliken.
 

Grimmer

Aktiv medlem
När jag går in på mina bilder och väljer "senaste" så visas bilderna i fel ordning då jag använder Firefox. När jag kör med IE så blir det fel ordning + att det blir en massa luckor.
(Jag har tryckt på ctrl+r)

Om jag däremot söker på mina egna bilder så blir det rätt ordning. Luckorna i IE kvarstår dock.
 

Grimmer

Aktiv medlem
När jag tittar med Firefox på mina händelser under profilen så radbryter den inte en lång länk utan länken går rakt in i en bild.
OK med IE 6
 

Bilagor

Grimmer

Aktiv medlem
Antag att jag har 15 "Vänner" vilka alla är aktiva kommenterare. Eftersom alla deras kommentarer, även på andras bilder, syns i min händelselista så kommer ev. händelser som gäller mig att drunkna. Det vore bra om man kunde bocka av att man vill se alla deras kommentarer eller att dessa inte blandades med egna händelser.
Som det är nu känner jag mig tveksam till att "skaffa vänner".
 

Torun

Aktiv medlem
Ställer min fråga en gång till också: är det meningen att man
skall behöva sitta vid en stor skärm för att komma åt Undervattensfotografi, Växtpoolen och Vilda djur och fåglar om man
vill gå in under grpper - intressegrupper? För mig syns inte grupperna nedanför Toycamera! Tidigare kom jag åt alla direkt och eftersom jag är medlem i växtpoolen är det ett stort minus att inte kunna gå in den vägen.
 
ANNONS